Adres: MOTO-KORN Kamil Kornasiewicz Ladzin ul.Rzeszowska 187 38-480 Rymanów woj. Podkarpackie

Tel: 607 198 003

serwis@moto-korn.pl

Menu

CENNIK

Cylinder

Pomiar cylindra w dwóch kierunkach i czterech przekrojach z dokładnością do 0,0025mm, oszacowanie maksymalnej owalizacji i stożkowatości, dobór selekcji tłoka 28 zł
Honowanie powierzchni cylindra 47 zł
Polerowanie powierzchni cylindra:
Do 55 mm średnicy – 35 zł
Do 67 mm średnicy – 40 zł
Powyżej 67 mm średnicy 45 zł
Planowanie powierzchni cylindra 50 zł
Szlif cylindra:
Silnik czterosuwowy i silnik dwusuwowy bez przegrody kanału wylotowego 85 zł
Silnik dwusuwowy z przegrodą kanału wylotowego 90 zł
Tulejowanie:
Dwusuw do 123 cm3 360 zł
Dwusuw do 148 cm3 400 zł
Dwusuw do 260 cm3 455 zł
Dwusuw powyżej 260 cm3 480 zł
Czterosuw do 80 mm średnicy 280 zł
Czterosuw powyżej 80 mm średnicy 320 zł

Głowica

Demontaż, weryfikacja i montaż głowicy czterozaworowej 85 zł, pięciozaworowa 95 zł
Wymiana prowadnicy zaworowej, frezowanie gniazda i docieranie zaworu 80 zł
Wymiana gniazda zaworowego (wraz z gniazdem), frezowanie gniazda i docieranie zaworu 120 zł
Planowanie powierzchni głowicy 50 zł
Czyszczenie komory spalania z nagaru 20-35 zł
Czyszczenia kanałów wydechowych z nagaru 20-40 zł
Czyszczenie zaworu z nagaru 5-20 zł
Regulacja luzu zaworowego 10 zł/zawór + płytka zaworowa 8,5 zł/szt.
Docieranie zaworu stalowego 7 zł/szt., tytanowego 14 zł/szt.

Wymiana korbowodu i centrowanie wału

I opcja – centrowanie podstawowe. Bicie promieniowe nie przekracza 0,03 mm
II opcja – bicie promieniowe poniżej 0,01 mm. Trzykrotnie mniejsze bicie zmniejsza zużycie łożysk, korbowodu i drgania.
III opcja – bicie promieniowe poniżej 0,003 mm, czyli 10 razy mniejsze. Zmniejsza znacząco zużycie łożysk wału, czopów korbowodu, korbowodu i wibracje.
I – 110 zł
II – 145 zł
III – 195 zł
W przypadku uszkodzonych nakiełków wału należy dodać kwotę 35 zł za centrowanie z uszkodzonym nakiełkiem. Nakiełki są dwa.
Dla Hondy CR z oryginalnym wałem okrytym blachami wypełniającymi należy dodać kwotę 35 zł.

Naprawa główna (remont) silnika

Napraw główna :
– Rozbiórka silnika
– Mycie wszystkich części
– Weryfikacja wszystkich podzespołów (w razie potrzeby wymiana)
– Montaż silnika
Czterosuw (do 448 cm3) 550 zł
Czterosuw (od 448 cm3) 670 zł
Czterosuw V2, R2 (np. Aprilia SXV 450) 830 zł
Dwusuw 520 zł
Ceny nie zawierają usługi wymiany korbowodu.

Zawieszenie

Regeneracja amortyzatora centralnego – rozbiórka na części pierwsze, mycie wszystkich podzespołów i weryfikacja zużycia, wymiana uszczelniaczy, oleju, azotu, odpowietrzenie specjalistyczną pompą próżniową i wstępna regulacja (możliwy również tuning – modyfikacja zaworów hydraulicznych). Cena zawiera uszczelnienia, olej i gaz. 325 zł
Regeneracja przednich amortyzatorów – rozbiórka na części pierwsze, mycie wszystkich podzespołów i weryfikacja zużycia, wymiana uszczelniaczy (olejowych i pyłowych), polerowanie, wymiana oleju i wstępna regulacja (możliwy również tuning – modyfikacja zaworów hydraulicznych). Cena zawiera uszczelniacze, olej i gaz. 300 zł

Inne

Regeneracja bieżni wewnętrznej łożyska wałeczkowego na wału balansera (Honda CRF) 195 zł
Naprawa czopa głównego wału (pod łożysko wału) 120 zł
Mycie gaźnika w ultradźwiękach 75 zł
Spawanie: Aluminium, Stali, Tytanu.

Modyfikacje podstawowe

Silnik czterosuwowy:
Modyfikacja korbowodu w celu zwiększenia wytrzymałości i osiągów 120-160 zł
Modyfikacja tłoka 90-150 zł
Modyfikacja komory spalania (zmniejszenie współczynnika wnikania ciepła) 90-150 zł
Modyfikacja zaworów (zmniejszenie współczynnika wnikania ciepła i zdolności do osiadania nagarów) 40 zł/sztuka
Modyfikacja zaworów (zmiana geometrii przylgni) 40 zł/szt.
Powłoka ceramiczna denka tłoka 70-120 zł (w zależności od średnicy)
Powłoka ceramiczna komory spalania 70-120 zł (w zależności od średnicy)
Obróbka mechaniczna gaźnika 45 zł
Dopasowanie geometrii układu dolotowego 30-50 zł
Korekta stopnia sprężania 80-120 zł
Modyfikacja przepływu kanałów głowicy poziom I 120 zł
Modyfikacja przepływu kanałów głowicy poziom II 290 zł
Modyfikacja przepływu kanałów głowicy poziom III 380 zł

Silnik dwusuwowy:
Modyfikacja korbowodu w celu zwiększenia wytrzymałości i osiągów poziom I 80 zł
Modyfikacja korbowodu w celu zwiększenia wytrzymałości i osiągów poziom II 160 zł
Modyfikacja tłoka poziom I 80 zł
Modyfikacja tłoka poziom II 140 zł
Modyfikacja głowicy 50-100 zł
Modyfikacja skrzyni korbowej poziom I 40 zł
Modyfikacja skrzyni korbowej poziom II 120 zł
Modyfikacja przepływu kanałów cylindra poziom I 120 zł
Modyfikacja przepływu kanałów cylindra poziom II 270 zł
Dopasowanie geometrii cylindra i karterów 30 – 80 zł
Dopasowanie układu dolotowego 30-70 zł
Obróbka mechaniczna gaźnika 45 zł
Korekta stopnia sprężania 80-120 zł
Modyfikacja zaworu membranowego 40-150 zł
Powłoka ceramiczna denka tłoka 70-120 zł (w zależności od średnicy)
Powłoka ceramiczna komory spalania 70-120 zł (w zależności od średnicy)